Administrer medlemskap
Du kan enkelt finne informasjon om ditt medlemskap på Min side. Der finner du blant annet:
Hva slags medlemskap du har
Medlemskapsstatus
Muligheter for å administrere medlemskapet
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side".
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Har du et Premium medlemskap, er det ikke nødvendig å endre hjemsenter da du har tilgang til alle våre senter. Har du et Flexible medlemskap, er det ikke nødvendig å endre hjemsenter med mindre du skal oppholde deg i en annen region enn den du er registrert hos.
For å endre ditt hjemsenter kan du selv gjøre dette via selvhjelpsløsning. Du kan endre hjemsenter 1 gang per mnd.
For å registrere studentrabatt må du sende inn bilde av gyldig studentbevis til oss.
Obs: Vær oppmerksom på at du må vise til studentbevis hvert år.
Du kan registrere din bedriftsrabatt via Min side og trykk på "Legg til bedriftskode"
Obs: For å benytte bedriftsrabatt må du ha 12 måneder bindingstid. Dette gjelder kun om du har et medlemskap uten binding per i dag.
For å overføre medlemskapet ditt til et annet land, må du kontakte kundeservice i det landet du ønsker å overføre medlemskapet ditt til. I din henvendelse til kundeservice, ber vi deg oppgi informasjon om hvilket land du for øyeblikket har medlemskapet i og videre hvilket medlemskap du ønsker å fortsette med.
Merk! Dersom ditt medlemskapet har en bindingstid, vil også denne bli overført.
Har du en bedriftsavtale der jobben din betaler deler av din avgift, kan du kontakte bedriftsavdelingen vår: bedriftsalg@sats.no
Ønsker du å legge til en rabatt kan du kontakte oss.
Du kan fryse medlemskapet på følgende måter:
Registrere frys av medlemskap udokumentert opptil to (2) måneder av gangen til en fryskostnad på 79,- per måned. Dette registreres via Min side.
Med Premium-medlemskap eller SATS Rewards nivå (Platinum), kan du fryse udokumentert kostnadsfritt 1 måned per kalenderår ved å kontakte Kundeservice via kontaktskjema
Mot dokumentert sykdom, skade, graviditet eller førstegangstjeneste via kontaktskjema.
Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side
Registrere oppsigelse
Du kan enkelt si opp medlemskapet ditt ved å logge inn på Min Side. Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å registrere oppsigelse hvis medlemskapet ditt er fryst.
Angrerett
Du har 14 dager angrerett (fra kjøpsdato) på medlemskap. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du kontakte kundeservice via kontaktskjema.
MERK! Om du benytter medlemskapet etter du har sendt henvendelsen til oss, vil ikke angreretten gjelde.
Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss!
Om du er innenfor oppsigelsestiden kan du enkelt angre oppsigelsen via denne lenken:
Om medlemskapet ditt er inaktivt kan du trykke på Bli medlem, og melde deg inn igjen.
Melder du deg inn igjen innen 30 dager etter medlemskapet er avsluttet, slipper du ny bindingstid og innmeldingsavgift.
Om det er særskilte omstendigheter som gjør at du ikke kan benytte deg av ditt medlemskap, kan du søke om å avslutte medlemskapet ditt innenfor bindingstiden. Registrer din oppsigelse og send oss nødvendig dokumentasjon ved å logge inn på Min Side.
Særskilte omstendigheter kan være:
Flyttet et sted SATS ikke er lokalisert
Sykdom/helsemessige årsaker
Lengre utstasjonering i jobb eller studier
Du må da kunne dokumentere at det foreligger særskilte uforutsette omstendigheter utenfor din kontroll som forhindrer deg i å bruke medlemskapet ditt.
Vil du benytte deg av frys du har inkludert i ditt medlemskap må du kontakte oss, så vil vi hjelpe deg med dette.
Husk å skrive hvilken periode du vil fryse.
Du kan se på Min side om du har bindingstid på ditt medlemskap, og når den eventuelt går ut.
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 12:00 - 15:00
Torsdag - Fredag 12:00 - 15:00