This is a test environment

Logg inn
Finn treningssenter
Medlemskap
  • Trening
    Treningsstudio
    SATS Online
    SATS Yoga
    Treningsprogram
    Øvelser
  • Gruppetrening
    Book gruppetrening
    Gruppetimer på SATS
  • PT
    Personlig trener
    Boot Camps
    Fysioterapi
  • SATS app
    Barnepass
    Badstu
    Fysioterapi
    SATS-produkter
    Kroppsanalyse på SATS
  • Bedriftshelse
    Smarte arbeidsgivere
    Glade ansatte
  • Mat og helse
    Kost og ernæring
    Oppskrifter
  • Våre medlemmer
    PT-historier
    Intervjuer
    Historier
  • Trening og treningstips
    Styrketrening
    Motivasjon og mental trening
    Trening og menstruasjonssyklus
    Trening for gravide og etter fødsel
    Yoga og fleksibilitet
    Kondisjonstrening
    Gå ned i vekt
    Bli definert og veltrent
    Hjemmetrening
    Kom i gang med trening
    Fysioterapi
Kundeservice
Logg inn
Bli medlemLogg inn
HELP
INCLUDED

Velkommen til SATS kundeservice

Vi er her for å gjøre treningshverdagen din enklere! Har du spørsmål om medlemskap, booking eller treningstilbud? Logg inn på Min Side for å løse din henvendelse raskt, eller ta kontakt med kundeservice. 💙

Min side

Hva kan vi hjelpe deg med?

Min side
Medlemskap
Betaling
Trening
Tjenester
Senterinformasjon

Vanlige spørsmål og svar

Hvis vi ikke har mottatt betalingen din innen forfallsdato trenger du ikke bekymre deg, vi sender deg to vennlige SMS-påminnelser for å gjøre det enkelt:

  • Første påminnelse:

Sendes innen én uke etter forfallsdato, med en henvisning til betaling via Min Side.

  • Andre påminnelse:

Sendes omtrent 14 dager etter forfallsdato og inneholder en sikker betalingslenke. Denne betalingen håndteres av Lowell. Lenken er aktiv i 48 timer og kan kun brukes én gang. Hvis du avbryter betalingen underveis, vil lenken utløpe.

Hvis du allerede har betalt når du mottar SMS-en, kan du trygt se bort fra meldingen. Og husk, du finner alltid fakturagrunnlagene dine på Min Side når du trenger dem.

Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side".

  • Du kan endre hjemsenter om du har et “Basic medlemskap” eller har et ønske om å flytte medlemskapet til en annen region.

    • Du kan ikke endre hjemsenter til et senter du allerede har tilgang til

  • Oppgraderingen trer i kraft med en gang

    • Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling

  • Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden

    • Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars

Min side

Du kan fryse medlemskapet på følgende måter: 

  • Registrere frys av medlemskap udokumentert opptil to (2) måneder av gangen til en fryskostnad på 79,- per måned. Dette registreres via Min side.

  • Mot dokumentert sykdom, skade, graviditet eller førstegangstjeneste via kontaktskjema. Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.

  • Med Premium-medlemskap kan du fryse medlemskapet ditt i én valgfri, sammenhengende måned uten ekstra kostnad - én gang per kalenderår. Frysperioden starter alltid den 1. i en måned og kan tidligst begynne ved neste månedsskifte. Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med aktivering.

  • På Rewards-nivået "Platinum" kan du fryse medlemskapet ditt i én valgfri, sammenhengende måned uten ekstra kostnad - én gang per 12 måneder. Frysperioden starter alltid den 1. i en måned og kan tidligst begynne ved neste månedsskifte. Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med aktivering.

Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side.

Min side
Gå til kontaktskjema
Vilkår for frys av medlemskap

Nå kan du legge til distansen du har løpt eller syklet på gruppetime direkte fra smartklokke, eller manuelt i appen. Her er hvordan du gjør det:

Slik kobler du din smartklokke opp mot SATS- appen:

1. Åpne SATS-appen (husk å ha oppdatert til den nyeste versjonen)

2. Gå til profil Innstillinger

3. Klikk deg inn på Integrasjoner

4. Velg leverandør (f.eks Garmin) og logg deg inn

5. Godta at data fra din leverandør blir delt med SATS

Slik legger du til distansen manuelt: Hvis du ikke har smartklokke på under timen eller økten, kan du manuelt legge til distansen (f.eks. kilometer løpt eller syklet).

  1. Åpne SATS-appen (husk å ha oppdatert til den nyeste versjonen)

  2. Gå til Aktivitet fra startskjermen.

  3. Åpne aktivitetsloggen din.

  4. Velg timen eller økten du vil legge til distanse på.

  5. Skriv inn riktig distanse.

  6. Trykk Lagre

Gå til innstillinger

Du blir automatisk sjekket inn på bookede gruppetimer (for de neste 2 timene) når du skanner din QR-kode ved inngangen på senteret. Står du på venteliste vil du 10 minutter før oppstart av timen kunne se om du har fått plass på timen direkte i appen.

Om du har behov for å benytte deg av papir-bilett, kan du enkelt printe ut dette på senterets booking-stasjon som er plassert i resepsjonsområdet. Her skanner du QR-koden som du brukte for å gå gjennom gaten. Skriv ut billetten, og gi lappen til instruktøren når timen starter.

Bookingregler

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!

Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

Vi forsøker å svare alle henvendelser innen 2 virkedager, men vær oppmerksom på at det noen ganger kan ta lenger tid 💙
Gå til kontaktskjema

Mandag, tirsdag & torsdag: 12:00 - 15:00

+(47) 23 30 70 00

SATS

  • Dette er SATS
  • Bedrift
  • Jobbe i SATS
  • Presse
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Åpenhetsloven
  • Treningssenter

Trening

  • Book gruppetrening
  • Gruppetimer
  • Personlig trener
  • Fysioterapi
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Treningsstudio
  • SATS Online
  • SATS Yoga
  • Treningsprogram

Inspirasjon

  • Bedriftshelse
  • Mat og helse
  • Våre medlemmer
  • Trening og treningstips

Hjelp

  • Personvernerklæring
  • Kontakt kundeservice
  • Logg inn
  • Vilkår og regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Slik håndterer vi cookies og personvern.