Velkommen til SATS kundeservice
Vi er her for å gjøre trenings hverdagen din enklere! Har du spørsmål om medlemskap, booking eller treningstilbud? Logg inn på Min Side for å løse din henvendelse raskt, eller ta kontakt med kundeservice. 💙
Hva kan vi hjelpe deg med?
Vanlige spørsmål og svar
Registrere oppsigelse
Du kan enkelt si opp medlemskapet ditt ved å logge inn på Min Side. Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å registrere oppsigelse hvis medlemskapet ditt er fryst.
Angrerett
Du har 14 dager angrerett (fra kjøpsdato) på medlemskap. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du kontakte kundeservice via kontaktskjema.
MERK! Om du benytter medlemskapet etter du har sendt henvendelsen til oss, vil ikke angreretten gjelde.
Du kan endre ditt medlemskap selv via "Min side".
Oppgraderingen trer i kraft med en gang
Du vil bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling
Nedgraderingen trer i kraft etter den kommende måneden
Det vil si, endrer du den 15. januar trer den i kraft fra 1. mars
Vi sender ut betalingspåminnelse om vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt kan du se bort ifra meldingen.
Det kan være flere årsaker til at betalingen ikke har gått gjennom:
Beløpsgrensen på AvtaleGiro er for lav
Manglende dekning på kontoen
AvtaleGiro er ikke aktiv
Bankkortet ditt er utløpt eller blokkert
Registrert feil adresse for papirfaktura
Vær oppmerksom på at linken er kun aktiv i 48t, avbryter du i prosessen vil linken utgå. Denne kan da kun benyttes en gang.
Vi ønsker å tilby deg et best mulig treningstilbud, samtidig som vi sikrer at våre tjenester utvikles og opprettholdes. Her er de viktigste årsakene til at prisen på medlemskapet ditt kan bli justert:
1. Prisjustering for å tilpasse til dagens listepriser
For medlemmer med priser som ligger langt unna våre nåværende listepriser, vil vi justere medlemsavgiften. Dette hjelper oss å sikre likeverdige priser og opprettholde kvaliteten på vårt treningstilbud. Du vil alltid bli informert via e-post dersom dette gjelder deg, i tråd med våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
2. Inflasjonsjustering
Prisene kan også bli justert på grunn av endringer i konsumprisindeksen (KPI), som er en måte å måle inflasjon på i Norge. Inflasjon innebærer at prisene på varer og tjenester stiger over tid. Justeringen sikrer at vi kan dekke økte kostnader knyttet til drift og utvikling av våre tjenester. Ditt nye beløp vil bli oppgitt på din månedsfaktura, i henhold til våre medlemsvilkår (punkt 7.6.1).
Vi setter pris på din forståelse og ser frem til å fortsette å tilby deg et inspirerende og variert treningstilbud.
Du kan endre betalingsmetode på Min side på SATS under betalingsmetoder. Vær oppmerksom på at du ikke kan endre din AvtaleGiro på Min Side.
Du kan fryse medlemskapet på følgende måter:
Registrere frys av medlemskap udokumentert opptil to (2) måneder av gangen til en fryskostnad på 79,- per måned. Dette registreres via Min side.
Med Premium-medlemskap eller SATS Rewards nivå (Platinum), kan du fryse udokumentert kostnadsfritt 1 måned per kalenderår ved å kontakte Kundeservice via kontaktskjema
Mot dokumentert sykdom, skade, graviditet eller førstegangstjeneste via kontaktskjema.
Om du ønsker å starte treningen før frysperioden er over kan du stoppe dette selv via Min side.
Obs! Husk å skrive hvilken periode du ønsker å fryse ved dokumentasjon.
Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
Mandag - Fredag 12:00 - 15:00
Torsdag - Fredag 12:00 - 15:00